dilluns, 19 de setembre del 2016

Presentació

Hola, sóc l'Andrea Llopis i aquest és el meu bloc. Tinc 15 anys i vaig a 4rt d'ESO. Visc a Cabrils. Tinc una germana petita que ara acaba de començar l'institut.
L'assignatura que més m'agrada és plàstica, ja que m'agrada molt el dibuix i la que menys m'agrada és història, ja que em costa molt entendre-ho.
M'agradaria fer batxillerat però encara no tinc gaire clar quin fer. En el meu temps lliure m'encanta tocar el piano i escoltar música, ja que em relaxa molt. També vaig al gimnàs perquè em va millor per concentrar-me.

2 comentaris:

  1. Andrea, això no pot ser, com no et pot agradar història, es la millor assignatura i amb el millor professor. IMPERDONABLE estic molt enfadat amb tu
    Pd: En el fons t'estimo.
    El teu admirador secret <3

    ResponElimina
  2. *Atentament, amb carinyo i amor el teu admirador secret.

    ResponElimina